نسخه واقعیت مجازی Need for Speed No Limits برای Google Daydream منتشر شد [تماشا کنید]

نسخه واقعیت مجازی Need for Speed No Limits برای Google Daydream منتشر شد [تماشا کنید]

با رونمایی از هدست های واقعیت مجازی، یکی از بزرگترین قشرهایی که به این تکنولوژی روی خوش نشان دادند بازیکن ها بودند. بنابراین طبیعی است توسعه دهندگان با بازی های گوناگون، توجه آن ها را به خود جلب نمایند تا بتوانند به موفقیت هایی دست پیدا کنند. گوگل هم از از همان ابتدای عرضه هدست کم قیمت Google Daydream سعی به جذب بازیکن های اسمارت فون ها به خودش را داشت.

اما با وجود اپلیکیشن های مختلف برای دی دریم، همچنان جای خالی یک عنوان بزرگ بین بازی های این هدست احساس می شد که کمپانی EA ساعاتی پیش با رونمایی از نسخه واقعیت مجازی Need for Speed No Limits توانست این نقطه ضعف را بپوشاند. بنابراین با داشتن Pixel ،Pixel XL ،Moto Z یا Moto Z Force و البته پرداخت 15 دلار  تجربه ای متفاوت از سبک اتوموبیل رانی به خود هدیه می دهید.

این نسخه 60 رویداد گوناگون، 4 محیط واقعی با 12 مسیر داشته و سازنده برای افزایش کیفیت اپلیکیشنش برای تکنولوژی واقعیت مجازی دست به انجام بهبودهایی زده است. جدا از این، می توانید ماشین های معروفی همانند Subaru WRX STI ،BMW M4 Coupe و Porsche 911 را انتخاب کرده و با بقیه مسابقه دهید. بد نیست بدانید Need for Speed No Limits VR انحصارا برای دی دریم به انتشار رسیده و خبری از بقیه دیوایس ها نخواهد بود.

فقط فراموش نکنید که گزارشات ابتدایی بازیکن ها از بعضی مشکلات این نسخه خبر می دهند. به عنوان نمونه بعضی کاربرها از کرش اپلیکیشن روی پیکسل های خود گله کرده اند. Need for Speed No Limits سال گذشته برای دیوایس های اندرویدی و آی دیوایس ها انتشار یافت. عنوانی که همانند قسمت های پیشین روی مسابقات خیابانی و شخصی سازی ماشین ها مانوور داده و با استقبال خوب دارندگان اسمارت فون ها مواجه شد.

Need For Speed No Limits VR
  • Need For Speed No Limits VR
  • قیمت: 15 دلار
  • سازنده: Elecrtonic Arts
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: – مگابایت
  • دانلود:

The post appeared first on .

نسخه واقعیت مجازی Need for Speed No Limits برای Google Daydream منتشر شد [تماشا کنید]