معرفی اپلیکیشن Neybers؛ مجموعه ای از ایده های ناب برای دکوراسیون داخلی

معرفی اپلیکیشن Neybers؛ مجموعه ای از ایده های ناب برای دکوراسیون داخلی

همه ما در اعماق درون خود خواهان آرامش هستیم، آرامشی که می توانیم آن را از چیزهای مختلفی بگیریم: از یک موسیقی روح نواز، از تماشای یک تابلوی نقاشی و حتی حضور در یک محیط زیبا و آرامش بخش.

خانه و محل کار محیط هایی هستند که بیشترین دقایق عمرمان را در آن ها سپری می کنیم، بنابراین باید نهایت تلاش مان را برای ایجاد آرامش در این فضاها به کار ببندیم. اما آرامشی که از آن صحبت می کنیم از چه چیزهایی حاصل می شود؟

علم دکوراسیون داخلی اثبات کرده که از چینش موزون وسایل و رنگ آمیزی درست محیط، می توان از هر محیط با هر شرایطی فضایی آرامش بخش ساخت. اپلیکیشن Neybers با ارائه ایده هایی ناب برای طراحی منزل و محیط کار به شما کمک می کند تا به چنین مهارتی برسید.

Neybers در اصل یک شبکه اجتماعیست، جایی که طراحان مطرح ایده های دکوراسیونی خود را به اشتراک می گذارند و کاربران از آن ها برای زیباسازی محیط منزل و محل کارشان الگوبرداری می کنند.

مهم ترین خصوصیتی که Neybers را به یک منبع الهام عالی برای دکوراسیون تبدیل کرده، همکاری اپلیکیشن با برندهای مطرح دنیاست. در Neybers می توانید جدیدترین اساس منزل و وسایل زینتی بهترین برندهای دنیا را از نظر بگذارنید و حتی آن ها را در ایده های دکوراسیونی تان به کار بگیرید.

Neybers برای آنکه ایده هایتان به واقعیت تبدیل شود، امکان شبیه سازی آن ها را برایتان فراهم کرده. بدین شکل که مثلا برای طراحی اتاق نشیمن می توانید عکسی از اتاق نشیمن خانه خودتان گرفته و محصولات برندهای محبوب تان را در آن بچینید، رنگ کف و دیوار را مشخص کنید و نورپردازی را تغییر بدهید.

در این صورت می توانید پیش نمایشی از ایده دکوراسیونی تان داشته باشید، و ببینید آیا طرحی که در ذهن دارید برای پیاده سازی در عمل مناسب است یا خیر.

اگر هم محیط خانه تان پر از وسیله بود و نمی توانستید عکس مناسبی برای کار با آن بگیرید، خوشبختانه Neybers چند تصویر الگو از بخش های مختلف یک خانه استاندارد (نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه) برایتان آماده کرده که می توانید چینش وسایل را در آن ها انجام بدهید.

وقتی که طرح دلخواه تان آماده شد هم می توانید آن را با دیگر کاربران شبکه اجتماعی Neybers به اشتراک بگذارید و نظر آن ها در مورد سلیقه تان را جویا شوید. شکی نیست که با مشورت کاربران و دیزاینرهای حرفه ای و استفاده از توصیه های آن ها می توانید به دکوراسیون بهتر و اصولی تری برسید.

خوشبختانه Neybers برای استفاده رایگان است، هر چند بعضی وسایل (مثل مبل و میز و شومینه های لوکس و گران قیمت) فقط با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند تا بتوانید آن ها را در طرح دکوراسیونی تان بگنجانید.

البته تعداد وسایل آزاد در نسخه رایگان آنقدر زیاد هست که شاید نیازی به خرید نسخه کامل نداشته باشید. در مجموع اگر به فکر ایجاد یک تغییر و تحول اساسی در محیط منزل تان هستید و نمی دانید که از کجا شروع کنید، مطمئنا ایده های نابی که در Neybers به آن ها بر می خورید می توانند منبع الهام بزرگی برایتان باشند. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

Neybers Interior Design
  • Neybers Interior Design
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Neybers AB
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 56 / 13 مگابایت
  • دانلود:
در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:

The post appeared first on .

معرفی اپلیکیشن Neybers؛ مجموعه ای از ایده های ناب برای دکوراسیون داخلی