معرفی اپلیکیشن اندرویدی «تقویم موزیکال یار»

معرفی اپلیکیشن اندرویدی «تقویم موزیکال یار»

تا حالا از خود پرسیده اید که چرا توسعه تقویم های شمسی هرگز متوقف نمی شود؟ پاسخ ساده است: هیچ کدام از این اپ ها نمی توانند ایده آل 100 درصد کاربران باشند، چرا که انتظارات افراد از یک اپلیکیشن تقویم زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند.

اما از میان تقویم های گوناگونی که هر سال به موبایل ها پا می گذارند بعضی موارد به خاطر پوشش وسیع تر نیازهای افراد به موفقیت بیشتری می رسند. «تقویم موزیکال یار» را باید جز این دسته از تقویم های شمسی بدانیم.

محصول تیم نوآوران یک تقویم شمسی ایده آل برای افرادیست که دوست دارند از تقویم به غیر از چک کردن تاریخ استفاده های بیشتری ببرند. پخش اذان، تبدیل تاریخ و همگام سازی رویدادها با تقویم گوگل قابلیت های ویژه ای هستند که در تقویم یار مشاهده شان می کنید؛ مواردی که از آن چیزی فراتر از یک تقویم معمولی ساخته اند.

این تقویم تمام رویدادهایی که در آن می سازید را با تقویم گوگل همگام سازی می کند، خصوصیتی که یکی از ایده آل های مهم افراد در استفاده از تقویم های شمسی به شمار می رود و در یار بر خلاف بسیاری از اپ های دیگر به طور کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است.

اما یار به جز این قابلیت برگ های برنده دیگری نیز دارد. یکی رابط کاربری متریال است که جلوه ساده و در عین حال شیک و کاربرپسندی به محیط یار بخشیده، و خوشبختانه نبود تبلیغات باعث شده که این زیبایی را دو چندان احساس کنید.

نکته مثبت دیگر واژه «موزیکال» است که در عنوان اپلیکشن به آن اشاره شده و توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند. تقویم یار به جز نمایش روزهای هفته در ردیف های ستونی می تواند آن ها را به شکل اسلایدشوهای موزیکال نیز برای کاربر به نمایش بگذارد.

با اتصال به اینترنت تصویر اسلایدشوها برای هر روز از سال تغییر می کند، و موزیک هم همینطور. بنابراین می توانید هر روز در کنار گوش دادن به یک موزیک زیبای بی کلام تقویم اسلایدشویی را هم ورق بزنید و با چک کردن تاریخ برای روزهای آینده خود برنامه ریزی نمایید.

به جز موزیک بی کلام تقویم یار از محتوای ویدیویی هم کمک گرفته تا بتواند به جذابیت بصری خود اضافه کند. این ویدیوها بسته به مناسبت های مختلف در اپلیکیشن ظاهر می شوند و باید گفت که تماشای آن ها چندان خالی از لطف نیست. مثلا همین حالا با نصب اپلیکیشن می توانید موزیک ویدیوی بسیار شاد و نشاط آوری از گروه موسیقی رستاک را با حال و هوای عید تماشا کنید.

مسلما پخش موسیقی و ویدیو وظیفه یک اپلیکیشن تقویم نیست، و دانلود این موارد می تواند حجم دیتای اپلیکیشن را افزایش دهد، اما نمی توان منکر آن شد وجود همین موارد اضافی باعث شده که تجربه دل نشین تری در محیط یار داشته باشید و از آن دلزده نشوید.

اگر از اپلیکیشن تقویم قدیمی تان خسته شده اید و به دنبال چیز جدیدتری می گردید، شاید تقویم موزیکال و رایگان یار برای سال ۹۶ گزینه خوبی برایتان باشد. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا از کافه بازار دانلود کنید.

تقویم موزیکال یار
  • تقویم موزیکال یار
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: نوآوران
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 5.3 مگابایت
  • دانلود:

The post appeared first on .

معرفی اپلیکیشن اندرویدی «تقویم موزیکال یار»