توسعه دهندگان بازی The Surge ، چندان نگران قیمت احتمالی Scorpio نیستند

توسعه دهندگان بازی The Surge ، چندان نگران قیمت احتمالی Scorpio نیستند

به گزارش و به نقل از ، با انتشار Xbox One Scorpio که انتظار می رود سال آینده اتفاق بیفتد ، این برهه از زمان برایتان فارق از اینکه در کدام ساید (توسعه دهندگان یا مشتریان) باشید به یک دوران هیجان انگیز جهت دنبال کردن وقایع بازار کنسول ها تبدیل خواهد شد . 

بهتر بگویم Scorpio چیزیست که همه ی چشم ها به دقت مسیر ورودش به دنیای کنسول ها را دنبال خواهند کرد . 

به صورت کلی می توان پیش بینی کرد که واکنش خریداران به این سخت افزارِ تازه چگونه خواهد بود . فضای عمومی غالب بر رسانه های خبری و هواداران ، نشانگر شور و شوق روز افزون در مورد این ” غولِ” خودخوانده ی مایکروسافت است . “غولی” که به ادعای این کمپانی ، قوی ترین کنسول گیمینگ تاریخ (تا زمان عرضه) خواهد بود . اما سوال اصلی اینجاست که واکنش توسعه دهندگانِ بازی ها (علی الخصوص توسعه دهندگان کوچکتر) نسبت به این فرزندِ نوظهور دنیای کنسول ها به چه شکل است ؟ 

GamingBolt بتازگی نشستی خبری با مدیر اجرایی Deck 13 Interactive ، ” جــَـن کلوزه (Jan Klose) ” داشته و طی آن سوالاتی از ایشان در مورد Scorpio و پتانسیل آن برای ایجاد پیامدهای محسوس در بازار کنسول ها (در کنار توسعه دهندگان) پرسیده است . 

پاسخ آقای “کلوزه” به این سوالات ، بدین شرح است : 

” خب شما این انتخاب را دارید که همه چیز را طبق روال همیشه حل و فصل و (سرِ هم بندی) کنید یا مسیرهای متفاوتی رو پیش بگیرید ، می توانید فریم ریت را کاهش دهید ، رزولوشن را بالا ببرید و یا محتوای بازی ها را اضافه و بیشتر کنید . در هر صورت ما علاقه ای به انتشار دو نسخه ی متفاوت از بازی ها برای کنسول های مختلف نداریم پس خود به خود احتمالا سمت بخش اضافه کردن “محتوا” نخواهیم رفت . هنوز از هیچ چیز در اینباره مطمئن نیستیم ” 

او همچنین اشاره کرد که بهیچ عنوان انتظار ندارد Scorpio بتواند از PC سبقت بگیرد (موضوعی که بنظر می رسد خیلی از توسعه دهندگان روی آن اتفاق نظر دارند) و قوی ترین کنسول تاریخ صرفا بمعنی قوی ترین کنسول تاریخ خواهد ماند و نمی تواند با دنیای بهترین های PC رقابت کند .  

” من چندان در این زمینه متخصص نیستم ولی از نظر ترافلاپ ها براحتی می توانند توسط PC های قدرتمند پشت سر گذاشته شده و جایگزین شوند . امروز نشود فردا این اتفاق خواهد افتاد . آن ها بسیار سریع هستند . “

آقای “کلوزه” در ادامه ی صحبت هایش در مورد قیمت احتمالی این کنسول افزود : 

” من فکر میکنم که تک تک کنسول های نسل جدید در هر نسل ، قوی ترین و سریع ترین کنسول های تاریخ تا آن زمان بوده اند و همه با قیمت های منطقی ای عرضه شده اند ، امید دارم که همین اتفاق در مورد Scorpio نیز بیفتد . ” 

در مورد انتشار احتمالی بازی The Surge بر روی Scorpio نیز آقای “کلوزه” چندان مشتاق و مطمئن به نظر نمی رسید : 

” برای Scorpio ، هنوز نمی دانیم . باید دید همه چیز در آینده چطور پیش خواهد رفت . هنوز مدت زیادی از زمان  اعلام خبر Scorpio نگذشته است ” 

که این واکنش ، عکس العملی بسیار منطقی به نظر می رسید . در واقع این بهترین و عاقلانه ترین موضع ممکن از طرف توسعه دهندگان (بویژه توسعه دهندگان کوچکتر) است که فعلا تصمیم اضافه ای در مورد (پروژه های فعلی و آینده ی شان بر روی) کنسول Scorpio نگیرند .

Scorpio در تعطیلات سال 2017 روانه ی بازار خواهد شد .

برای تازه ترین اطلاعات در این زمینه ، با ما همراه باشید . 

توسعه دهندگان بازی The Surge ، چندان نگران قیمت احتمالی Scorpio نیستند

به گزارش و به نقل از ، با انتشار Xbox One Scorpio که انتظار می رود سال آینده اتفاق بیفتد ، این برهه از زمان برایتان فارق از اینکه در کدام ساید (توسعه دهندگان یا مشتریان) باشید به یک دوران هیجان انگیز جهت دنبال کردن وقایع بازار کنسول ها تبدیل خواهد شد . 

بهتر بگویم Scorpio چیزیست که همه ی چشم ها به دقت مسیر ورودش به دنیای کنسول ها را دنبال خواهند کرد . 

(image)

به صورت کلی می توان پیش بینی کرد که واکنش خریداران به این سخت افزارِ تازه چگونه خواهد بود . فضای عمومی غالب بر رسانه های خبری و هواداران ، نشانگر شور و شوق روز افزون در مورد این ” غولِ” خودخوانده ی مایکروسافت است . “غولی” که به ادعای این کمپانی ، قوی ترین کنسول گیمینگ تاریخ (تا زمان عرضه) خواهد بود . اما سوال اصلی اینجاست که واکنش توسعه دهندگانِ بازی ها (علی الخصوص توسعه دهندگان کوچکتر) نسبت به این فرزندِ نوظهور دنیای کنسول ها به چه شکل است ؟ 

GamingBolt بتازگی نشستی خبری با مدیر اجرایی Deck 13 Interactive ، ” جــَـن کلوزه (Jan Klose) ” داشته و طی آن سوالاتی از ایشان در مورد Scorpio و پتانسیل آن برای ایجاد پیامدهای محسوس در بازار کنسول ها (در کنار توسعه دهندگان) پرسیده است . 

پاسخ آقای “کلوزه” به این سوالات ، بدین شرح است : 

” خب شما این انتخاب را دارید که همه چیز را طبق روال همیشه حل و فصل و (سرِ هم بندی) کنید یا مسیرهای متفاوتی رو پیش بگیرید ، می توانید فریم ریت را کاهش دهید ، رزولوشن را بالا ببرید و یا محتوای بازی ها را اضافه و بیشتر کنید . در هر صورت ما علاقه ای به انتشار دو نسخه ی متفاوت از بازی ها برای کنسول های مختلف نداریم پس خود به خود احتمالا سمت بخش اضافه کردن “محتوا” نخواهیم رفت . هنوز از هیچ چیز در اینباره مطمئن نیستیم ” 

(image)

او همچنین اشاره کرد که بهیچ عنوان انتظار ندارد Scorpio بتواند از PC سبقت بگیرد (موضوعی که بنظر می رسد خیلی از توسعه دهندگان روی آن اتفاق نظر دارند) و قوی ترین کنسول تاریخ صرفا بمعنی قوی ترین کنسول تاریخ خواهد ماند و نمی تواند با دنیای بهترین های PC رقابت کند .  

” من چندان در این زمینه متخصص نیستم ولی از نظر ترافلاپ ها براحتی می توانند توسط PC های قدرتمند پشت سر گذاشته شده و جایگزین شوند . امروز نشود فردا این اتفاق خواهد افتاد . آن ها بسیار سریع هستند . “

آقای “کلوزه” در ادامه ی صحبت هایش در مورد قیمت احتمالی این کنسول افزود : 

” من فکر میکنم که تک تک کنسول های نسل جدید در هر نسل ، قوی ترین و سریع ترین کنسول های تاریخ تا آن زمان بوده اند و همه با قیمت های منطقی ای عرضه شده اند ، امید دارم که همین اتفاق در مورد Scorpio نیز بیفتد . ” 

در مورد انتشار احتمالی بازی The Surge بر روی Scorpio نیز آقای “کلوزه” چندان مشتاق و مطمئن به نظر نمی رسید : 

” برای Scorpio ، هنوز نمی دانیم . باید دید همه چیز در آینده چطور پیش خواهد رفت . هنوز مدت زیادی از زمان  اعلام خبر Scorpio نگذشته است ” 

که این واکنش ، عکس العملی بسیار منطقی به نظر می رسید . در واقع این بهترین و عاقلانه ترین موضع ممکن از طرف توسعه دهندگان (بویژه توسعه دهندگان کوچکتر) است که فعلا تصمیم اضافه ای در مورد (پروژه های فعلی و آینده ی شان بر روی) کنسول Scorpio نگیرند .

Scorpio در تعطیلات سال 2017 روانه ی بازار خواهد شد .

برای تازه ترین اطلاعات در این زمینه ، با ما همراه باشید . 

توسعه دهندگان بازی The Surge ، چندان نگران قیمت احتمالی Scorpio نیستند